Property management
Prepustite održavanje i rezervacije smještajnog kapaciteta, brigu o smještaju, te gostima nama!
USLUGA ODRŽAVANJA SMJEŠTAJNOG KAPACITETA uključuje usluge: kućnog majstora, održavanja bazena i okućnice, te čišćenja smještajnog objekta i peglanja tekstila.
Usluga kućnog majstora uključuje manje popravke na uređajima i namještaju koji su nastali uslijed korištenja istih, montažu namještaja i drugih električnih uređaja koji doprinose kvaliteti boravka gosta u smještajnom objektu, te održavanje okućnice (košnja, podrezivanje živice).
Usluga održavanja bazena uključuje čišćenje bazena 1 mjesečno.
Usluga čišćenja i peglanja se može ugovoriti tijekom cijele godine i u sezoni.
USLUGA REZERVACIJE uključuje usluge: rezervacije (booking-a) smještajnih kapaciteta, check-in, te uslugu korisničke podrške gostima 24/7.
Usluga korisničke podrške gostima 24/7 podrazumijeva dostupnost djelatnika tvrtke gostima u vezi rješavanja nastalih hitnih slučajeva ili informiranja gosta tijekom boravka u objektu.
Cijena za pružene usluge se formira prema uslugama koje klijent želi koristiti.
Potpis Ugovora o održavanju i rezervaciji Vašeg smještajnog kapaciteta je obveza, a usluge se mogu ugovoriti parcijalno na razdoblje od tri, šest ili dvanaest mjeseci.