Komunikacijske pogreške Vas mogu koštati uspjeha u Internet prodaji

Internet trgovina je Vaše prodajno mjesto?

Kontinuirano ulažete u marketinške aktivnosti Vaše Internet trgovine, no ostvareni rezultati nisu u skladu sa Vašim očekivanjima?

Pitate se, gdje griješite?

Ako je Vaš odgovor na potonja pitanja potvrdan, na pravom ste mjestu.

Uzrok nezadovoljenju Vaših postavljenih ciljeva, sadržan je u pogrešnom pristupu u formulaciji prodajnog sadržaja i marketinških poruka upućenih ciljanom tržištu.

Shodno navedenom uzroku, temu obrađujemo sa komunikacijskog aspekta koje je glavno obilježje sadržajnog (content) marketinga.

Pogreška br. 1: KORISNOST BRANDA VS. POTREBE KUPCA

Prilikom predstavljanja Vašeg proizvoda i/ ili usluge u prvi plan stavljate KORISNOST Vašeg branda, a ne POTREBE kupaca.

Promijenite taktiku!

U opisu Vašeg proizvoda navedite zašto kupac ima potrebu za Vašim brandom, koji problem rješava kupnjom istog, a tek nakon toga pojasnite po čemu je Vaš proizvod i/ ili usluga korisniji od konkurentskog branda. Svrha ovakvog pristupa je sadržana u osvještavanju potrebe kupca za kupnjom Vašeg branda. Time dobiva dodatnu potvrdu zašto je posjetio Vaše Internet prodajno mjesto, te ga na taj način podsvjesno motivirate na kupnju.

Ovakvim pristupom, u percepciji ciljnog tržišta gradite jedinstven i prepoznatljiv imidž branda kojem su potrebe i zadovoljstvo kupca na prvom mjestu.

Pogreška br. 2: STRUČNI TERMINI VS. POTREBE KUPCA

Stručni termini korišteni u opisu Vašeg branda nisu ono što kupca zanima. Kupca zanima vrijednost Vašeg branda za uložen novac u svrhu zadovoljenja vlastitih potreba!

Koristite stručne termine minimalno!

Ozbiljan dojam korištenjem stručne terminologije u opisu Vašeg branda nećete postići. Takav dojam postižete zadovoljenjem kupčeve potrebe.

Koristite jezik razumljiv kupcima, a stručne termine izbjegavajte u širokom luku!

Pogreška br. 3: VREMENSKI PRITISCI VS. POTREBE KUPCA

Agresivna prodaja nije najpoželjnija taktika danas, iako mnogi Internet trgovci posežu za tim prodajnim pristupom, pritom koristeći već viđene fraze poput:

„50% popusta do 15.1.2020.“;

„Požurite! Zadnji brojevi cipela XY sniženi do 15.1.2020. za 70%“.

Ako se želite istaknuti i pritom pozvati kupce na akciju, u prvi plan stavite zadovoljenje potrebe kupca, a ne vremenski rok u kojem je moguće ostvariti pogodnosti koje, u posljednje vrijeme, kupca asociraju na ne kvalitetu Vašeg branda, posebice, ako navedene pogodnosti nudite ciljnom tržištu istodobno kada i Vaši konkurenti.

Preformulirajte Vaš poziv na akciju koristeći fraze poput:

„Nepropusni modeli čizama XY za najtopliju zimu, dostupni su u pola cijene do sredine siječnja! Pogledajte našu ponudu, sačuvajte zdravlje i novac!“

Pogreška br. 4: VAŠA RIJEČ VS. RIJEČ KUPCA

Dozvolite kupcu da iskustvo po kupnji Vašeg branda obznani javnosti.

Pitajte kupce za mišljenje, doznajte Više o korisnosti Vašeg branda iz njihovog ugla, zamolite ih da s iskustvenog aspekta pričaju o Vašem proizvodu drugim potencijalnim i postojećim kupcima.

Interakcija sa ciljnim tržištem u Internet prodaji je od iznimne važnosti u post prodajnom procesu.

Primjenom ove taktike povećati ćete interes kupaca, osigurati lojalnost kupaca Vašem brandu jer na ovaj način pokazujete kupcima koliko su Vam bitni.

Pogreška br. 5: DOZIRAJTE INFORMACIJE

Bombardiranje kupaca informacijama koje ne pozivaju na akciju, niti doprinose njihovoj informiranosti, nemaju svrhu.

Planirajte vrijeme slanja poruka kupcima. Kvalitetan sadržaj je važniji od količine objavljenog sadržaja.

Budite prisutni u trenucima kada im možete ponuditi više kako bi shvatili koliko Vam je bitan profit obje strane u kupoprodajnom procesu!

Zaključno, način na koji komunicirate o vlastitom brandu u Internet trgovini je esencijalan za uspjeh u prodaji.

Točnost iznesene tvrdnje potvrđuje činjenica da je Vaš proizvod i/ ili usluga koju prodajete putem Internet trgovine apstraktna. Kupac nema priliku steći dojam o Vašem brandu kroz komunikaciju sa Vama licem u lice ili fizički kontakt sa proizvodom. Kupac stječe dojam o Vašem brandu kroz način na koji komunicirate o vlastitim proizvodima i/ ili uslugama.

Imajući to na umu, vjerujemo kako ćete redizajnirati dosadašnju komunikacijsku.

Usvajanjem prijedloga za poboljšanje Internet prodaje, postići ćete željeni uspjeh jer takvim pristupom prodajni sadržaj Internet trgovine predstavljate na koristan i zanimljiv način, kreirajući relevantan sadržaj koji jasno otkriva koju potrebu kupca Vaš brand zadovoljava. Navedeni pothvat rezultirat će i privlačenjem većeg broja kupaca, rastom prihoda od prodaje i zadržavanjem postojećih kupaca.

Budite dosljedni i ustrajni! Put do ostvarenja željenih rezultata je dugotrajan proces, lifta do uspjeha nema, stoga na putu do izgradnje Vašeg poslovnog trijumfa, budite slobodni kontaktirati nas, ako Vam je potrebna podrška!

Otvoreni smo za suradnju! 

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

© 2019 - Polica privatnosti

Web by Insertioweb